Nog 5 dagen te gaan.... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marloes Luttikhuis - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen te gaan.... - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marloes Luttikhuis - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen te gaan....

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

28 Maart 2011 | Nederland, Hengelo

Hoi Allemaal!
Het aftellen kan beginnen, over 5 dagen zit ik om deze tijd hoog in de lucht, op weg naar Buenos Aires. Daar ga ik eerst 4 weken een taalcursus volgen en vervolgens ga ik nog 4 weken rondreizen om hopelijk in Santiago (Chili) uit te komen! En via deze site ga ik jullie op de hoogte houden van (al) mijn belevenissen :-)!
Liefs

  • 28 Maart 2011 - 15:31

    Bianca:

    dag marloes,

    Wat spannend allemaal. Hoe ver ben je met de voorbereidingen? Zin an? Fantastisch dat je het gaat doen. Bel je deze week! Succes met de laatstje loodjes.

    xx

  • 28 Maart 2011 - 17:10

    Miriam:

    Hoi meid!
    Gaat vast supermooi worden daar! We zien elkaar vrijdag nog wel even :)! Succes met de laatste voorbereidingen en alles in je backpack stoppen ;)!
    Kus!

  • 28 Maart 2011 - 18:14

    Roy:

    Ik kijk uit naar al je ervaringen Marloesje!

  • 28 Maart 2011 - 18:27

    Judith:

    Hey Marloes
    Wat gaaf zeg dat je gaat reizen!
    Heel veel plezier alvast en pak succes en natuurlijk een goede reis!

  • 28 Maart 2011 - 19:38

    Henrike:

    Heel veel plezier!!! Ik ga je verhalen zeker volgen :D Liefs Henrike

  • 28 Maart 2011 - 19:52

    Melanie:

    Ik ga je VRESELIJK missen (maar dat wist je natuurlijk al :)) en relax aan he de aankomen 5 dagen ;) je hebt straks al je energie daar nodig!!!! (zeik, zeik zeik hahah)

    Heeeeel veel plezier maar dat ga ik zeker vrijdagavond nog een keertje zeggen

    liefsss mel

  • 29 Maart 2011 - 15:44

    Esther:

    nu nog 4 dagen... Gaat veel te snel!
    Tot vrijdag!

  • 30 Maart 2011 - 06:55

    Esther:

    aaahhh nu nog maar 3.....

  • 30 Maart 2011 - 14:33

    Noortje:

    Superrrr:D Nog niet uigekeken op je groene vest?;) Gezellig gehad in je oude home-town?

    Alvast goeie reis en we'll keep in touch!!

    Kus

  • 31 Maart 2011 - 08:17

    Liesbeth:

    Hai meis,
    Nog heeel veel plezier en succes met de voorbereidingen! Een heeele goede reis gewenst:D We blijven graag op de hoogte van je verhalen!!
    Liefs, Lies

  • 03 April 2011 - 11:09

    Marrit:

    Ola moaaatie!
    Hopelijk heb je een goede reis gehad en zit je nu al lekker in het zonnige Argentinië! ;) Hopelijk krijgen we snel een update!! Heel veel plezier in ieder geval, geniet ervan he! :)
    Liefs út Grunn!

  • 03 April 2011 - 16:26

    Elke:

    Hey Marloes,

    Jaloers, jij zit nu lekker in de zon (als het goed is) en bij ons regent het. Heel veel plezier daar! Maak er wat moois van. Ik blijf je volgen via de site.

    Groetjes uit Vasse

  • 04 April 2011 - 13:34

    Lonie:

    Heeel veeel plezier!! :D
    En hoop dat je goed overgekomen bent! :)
    Wacht snel weer op een verhaaltje van je ;-)
    Liefs Lonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hengelo

Marloes

Actief sinds 20 Maart 2011
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 14511

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2014 - 28 November 2014

Costa Rica en New York

02 April 2011 - 28 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: