Aangekomen in Buenos Aires! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marloes Luttikhuis - WaarBenJij.nu Aangekomen in Buenos Aires! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marloes Luttikhuis - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Buenos Aires!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

04 April 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo Allemaal!
Op dit moment liggen jullie waarschijnlijk al te slapen..maar hier begint de avond net! Gister aangekomen in Buenos Aires. De vlucht was erg lang, vooral het wachten op Heatrow duurde erg lang, wel erg goed voor mn sudokupuzzelvaardigheden! Toen ik aankwam in Buenos Aires viel de regen echt met bakken uit de lucht, dus dat was een lekker begin! Gelukkig klaarde het snel op en kwam zelfs de zon nog even tevoorschijn! Met de taxi werd ik naar het appartement gebracht waar ik samenwoon met 3 anderen. Alles ziet er prima uit en mn kamer is best groot! Gistermiddag ben ik direct met 1 van mijn huisgenoten naar La Boca geweest, jawel de wijk bekend van de voetbalclub van maradonna! Erg leuk en heel erg toeristisch. S avonds lekker rustig aan gedaan, want vanochtend ging om kwart voor 7 de wekker. Ben nu nog op de taalschool waar ik de eerste les net gehad heb..pfieuw dat is toch best moeilijk! Dus voorlopig word het nog even praten met handen en voeten! Vanmorgen met een paar mensen van de taalschool naar het graf van Evita geweest..erg indrukwekkend om te zien! Goed, ik ga zo maar eens richting huis want de jetlag begint een beetje op te spelen!
Hoe is het daar in Nederland? Nog spannende nieuwtjes? Ik word graag op de hoogte gehouden ;D!
Besos!

  • 05 April 2011 - 01:47

    Roy:

    Marloesje! Good to hear from ya! Geniet van alles daar en keep us updated! Ik kijk alweer uit naar je volgend berichtje! Un ambrazo! Roy

  • 05 April 2011 - 05:54

    Wijm:

    Hola bonita! Superleuk om zon eerste berichtje te lezen! Ik ben benieuwd naar de volgende! En dan in t Spaans;) geniet van alles! Xx

  • 05 April 2011 - 07:25

    Liesbeth:

    Hola! Buenos dias! Gelukkig dat je veilig aangekomen bent! En wauw wat ben je al weer leuke dingen aan het doen. Ik ben echt super jaloers. Wat een heeerlijke stad is Buenos Aires he?!:D Op zondag naar de wijk San telmo is ook echt super! Tango!!:D
    Heeeeel veel plezier daar en geniet ervan:D

  • 05 April 2011 - 07:26

    Monique:

    Klinkt nu al super! Als je in dit tempo doorgaat heb je Buenos Aires al in 2 weken gezien ;)!!
    Have fun!!
    xx

  • 05 April 2011 - 07:37

    Chantal:

    Ha Loesje!

    Goed te horen dat je heelhuids bent aagekomen! ;)
    Succes met de Spaanse lessen en geniet ze daar!
    Liefs!

  • 05 April 2011 - 09:40

    Selien:

    Hai Marloesje!
    Nieuwtjes heb ik niet, maar vragen des te meer ;)
    Heb je daar leuke huisgenoten? En wanneer zien we de eerste foto's? :D

  • 05 April 2011 - 10:00

    Anneke:

    Hey Marloesje,

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen!!
    Misschien vind je het leuk om te weten dat ik donderdag ben uitgenodigd voor een tweede gesprek bij de praxis :p, jaja strenge selectie voor een bijbaantje haha. Vrijdag natuurlijk een veel belangrijker selectie bij de luchtverkeersleiding, de uitslag zal ik je laten weten ;). Voor zover het verhaal hier...
    Zo te horen heb je al veel meegemaakt daar en heb je het hopelijk naar je zin!! Al leuke Argentijnen tegen gekomen of heb je toch liever de twentse jongens :p?
    Ben benieuwd naar je volgende verhaal. Veel plezier in de tussen tijd ;). xxx

  • 05 April 2011 - 10:40

    Melanie:

    Hey Mar,

    Super dat je aankomst goed is verlopen. Blij ook te horen dat je appartement er goed uitziet en dat je al wat dingen hebt ondernomen. De kriebels zullen nu wel een stuk minder zijn ;). Es en ik hebben afgelopen zaterdag nacht een aantal op je gedronken dus dat het goed zou komen kon ook niet anders :P. Geniet ervan en als het lukt graag een aantal foto's van je appartement, je huisgenoten etc. ben zooow nieuwsgierig :)

    Groetjes van Tom

    Liefs xx mel

  • 05 April 2011 - 17:29

    Miriam:

    Hoi meid!
    Leuk om te lezen! Over een paar weekjes spreek je vast vloeiend spaans ;)!
    Geniet ervan! XX

  • 05 April 2011 - 20:52

    Jorieke:

    Hey Loesje!

    Wel een gerustellend idee dat je veilig bent aangekomen :P. Hier in Nederland alles nog oke. Ga straks een poging wagen om te kijken of er meiden zijn die mee uit willen dit weekend en zodra de namen bekend zijn van aanhangers van de Zwarte Cross zal ik voor jou ook een kaartje kopen. Heel erg veel plezier daar!

  • 06 April 2011 - 15:15

    Gerard:

    Ik lees het allemaal wel weer, je gaat daar een mooie tijd te gemoet. Veel plezier met de verdere voortzetting van de reis en hou me op de hoogte met meer van zulke verhalen en vergeet vooral de foto's niet ;)

  • 06 April 2011 - 17:27

    Bianca:

    dag marloes,

    goed om te horen dat je er bent! de regen had je waarschijnlijk nog meegenomen uit nederland;). Hier is het meest belangwekkende nieuws dat het vandaag NIET heeft geregend en onze kat vandaag voor het eerst op het balkon is geweest (durfde hij steeds niet) haha en morgen gaat het ov weer eens plat ivm stakingen. Kortom ik zou een moord doen voor zon talencursus, wat zon en leuke mannen;) (zijn die er:P?)
    doe geen dingen die ik ook niet zou doen en heel veel plezier. Ik wacht je volgende berichtje weer met plezier af.

    liefs bi

  • 07 April 2011 - 10:47

    Noortje:

    Hoi Loes!! Wat goed om te horen dat je veilig bent aangekomen:D En al weer 2 bezienswaardigheden bezocht! Kun je nagaan wat je allemaal nog gaat zien:D Hier niet veel nieuwtjes;) Veeeel plezier en lekker spaans brabbelen haha

    xxx

  • 08 April 2011 - 16:16

    Elke:

    Heey Marloes,

    Gelukkig ben je goed aangekomen, en mooi dat je het naar je zin hebt!:D
    Succes met de spaanse lessen,
    ik heb het ook ooit eens gehad maar ik kon der niets van!:P Hoop dat het niet in de familie zit hahahahh;)

    Xx Elke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Marloes

Actief sinds 20 Maart 2011
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 14513

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2014 - 28 November 2014

Costa Rica en New York

02 April 2011 - 28 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: